לאחר שעצר את ההמראות: עתירה הוגשה נגד פנחס עידן

איתי גדסי No Comments on לאחר שעצר את ההמראות: עתירה הוגשה נגד פנחס עידן

לאחר שהחליט להשבית את ההמראות, היום הוגשה לביה"ד של הליכוד עתירה נגד יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן, הקוראת להפסקת חברותו בתנועה. על העתירה חתומים 8,000 איש

צילום: Moshe Shai/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר עמיחי שיקלי הגיש הבוקר עתירה לבית הדין של הליכוד, יחד עם חברי הכנסת בועז ביסמוט, משה סעדה ודן אילוז ובעזרת עו״ד זיו מאור, במטרה להורות על הפסקת חברתו של פנחס עידן בתנועה ולחילופין – להוצאת צו האוסר על עידן לעשות שימוש בכל סמכות הנתונה לו בכל תפקיד ציבורי לשם סיכול מטרות התנועה, ובהן קידום הרפורמה המשפטית.

יו"ר ועד העובדים אישר: השביתה תואמה עם לשכת רה"מ

"בשבוע שעבר השתמש פנחס עידן בסמכותו כיושב ראש ועד עובדי רשות שדות התעופה, והורה על השבתת ההמראות בנתב״ג, מהלך פוליטי, בריוני ולא חוקי שפגע ברבים. יתרה מכך, המהלך נועד להלך אימים על ממשלת הליכוד הנבחרת ולהניאה מקידום הרפורמה. בכך פעל בניגוד מוחלט למטרות התנועה ולבוחריה וסייע סיוע של ממש למפלגות האופוזיציה. בכך הפר עידן את סעיף 4 לחוקה, המחייבות את חברי הליכוד לקיים את הוראות החוקה ולסייע בהגשמת מטרותיה" נכתב בעתירה.

כזכור, לאחר שעידן השבית את ההמראות בנתב"ג ביום שני האחרון, החלה היוזמה להדיחו. לשר וחברי הכנסת הצטרפו כ-8,000 איש, מהם כמעט 5,000 חברי ליכוד, אשר חתמו על העתירה.



0 תגובות